tisdag 5 februari 2013

Veckans träning v. 5

Måndag: BodyStep60
Tisdag: Uppvärmning cykling 10min
        Crossfit 20min
        Gymträning 30min
Onsdag: BodyStep30
        Innebandy 60
Torsdag: LSB30
         Crossfit30


Jag har haft lite annat att tänka på här i några dagar så förra veckans träningsingsschema fick vänta lite men här är det nu! Helgen var fullspäckad med 30 års fest och 2 års kalas. Måndagen var jag ledig och tur var väl det för det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Nu är jag tillbaka in i rutinerna igen och träningen idag kändes rolig och motiverande. Jag var på RPV och Body som överlag är ganska enformigt och tråkigt men det var nog helt bra.
I söndags hade jag februari månads herkkupäivä och åt chips och kingis glass. Efter det har jag varit snål på allt möjligt här i början på veckan, har funderat och spekulerat över allt möjligt jag skulle vilja äta. Ett litet back tillbaka i det som har börjat så bra men nu känns det som jag är tillbaka till det jag vill och mår bra av igen.


Denna vecka började med tisdag- men nu är det en ny vecka med nya möjligheter och jag känner mig glad och som mig själv igen!!

Inga kommentarer: