torsdag 2 augusti 2012

Skrubbstädning

För några dagar sedan hade vi tvätt talko när tvättkorgen höll på att svämma över. Efteråt när jag skulle vika in kläderna i skåpet konstaterade jag att detta är omöjligt-de ryms helt enkelt inte in! Då var jag tvungen att rensa "lite", det visade sig att jag hade en hel del som jag inte använder, surprise, surprise! Men visst är det så att för varenda plagg man rensar bort så får man ju köpa nytt? Hursomhelst så tänkte jag fara och sälja på torgloppis nån söndag för att få bort allt vi inte behöver från källaren.

Bortrensat allt onödigt så det nytvättade får plats.

Sådärja, nu fick det plats.

Ändrade också lite på ordningen för att lättare komma åt träningskläderna som är ganska mycket i användning. Nu är de i mitten, tidigare var det längst in i hörnet och högst upp. Bilden är då ett av tre skåp.

Inga kommentarer: