onsdag 22 augusti 2012

Svettig förmiddagslänk


Sörplade i mig en smoothie och sprang iväg, en halv timme och 5km. Hade lite hård fart i början vilket verkligen kändes i benen efter en stund, det var tungt, riktigt jobbiga 5 kilometer. Idag var jag verkligen ingen leende löpare, dagens länk fick mig att tänka på varför jag hatat att länka tidigare. Min medelpuls på 175 förklarar hur tungt det var!! Säkert var det effektivt men jag trodde ju nästan jag skulle döö..



Som tur var tog jag bilderna innan jag for iväg- efteråt var jag minst sagt mindre snygg :) När jag kom hem stressade jag iväg till jobbet efter en snabbdusch och mat. Vi kom överens med Heidi att träffas på gymmet kl.7.00 för spinning-bodypump 60 imorgon. Passade mej utmärkt eftersom jag börjar jobbet 11.00, måste ju hinna träna imorgon också! Nu skall jag sova för att orka stiga upp mitt i natten kl.6.

Crepés med maletkött
 

Inga kommentarer: