tisdag 14 augusti 2012

Semestern hittills

Hittills har jag hunnit med en hel del redan. Har varit ganska aktiv! Igår steg jag upp 8.15 väääldigt tidigt för att vara jag, där vi 9 tiden for jag på länk, lite på 5 km blev det.. När jag kom tillbaka var det ju jätte varmt och fint väder så jag for till stranden, karperö playan, 200 meter bort! Förr älskade jag att sola och ligga och lata mig på stranden, nu förtiden är jag tydligen alltför rastlös, så jag hölls inte där längre än några timmar. Jag hade ändå laddat upp med bra musik och en bra bok, men det var ändå ganska tråkigt, man fick ju inget gjort! Hemma åt jag mat och latade mig framför tv:n, där har jag då igen inga problem att hänga flera timmar. Kolla Biggest looser. Runt klockan 16 for jag till motonet och köpte spraymål till mitt ena loppisfynd som ska målas (bilder när det är klart) och till rtv för att köpa grundmål till huset. Bredvid rtv är ju gymmet så då for jag dit på aerobox. Det var tungt, länken kändes i benen. På kvällen plockade jag hallon och röda vinbär i nån timme och sedan kollade jag mer tv. Där var måndagen!



Idag är det tisdag, började dagen med att vara hurtig och fara ti gymmet kl.7.00 på lsb och venyttely. Efter att jag kom hem var jag helt slut och sov på soffan i 3 timmar, var kanske lite väl energiskt att stiga upp kl.6.00, men nu har jag tagit igen det. Nu har jag varit ute och plockat två buskar röda vinbär. Ikväll eller imorgon ska vi koka en saftmaja med blandsaft. Nu ska jag laga mat och sen kanske fara ut och förbereda väggen för att målas. Tråkigast med förberedelserna, tvätta och putsa.. Jag skulle absolut vilja börja med att måla direkt! Det är ju också tråkigt att grundmåla vitt först, jag skulle vilja se resultatet direkt, men kanske det blir klart denhär veckan!!
Ikväll ska jag fara ti sports club på Attack med Hanna, hon ska flytta till jeppis så vi måste utnyttja hennes vänpass en sista gång. Trevligt med träningssällskap!

Inga kommentarer: