måndag 27 augusti 2012

Länk i ösregn :)

Tänkte jag skulle ta en kort länk ikväll. Det hade ju regnat på dagen men när jag kikade ut såg det inte ut att regna så mycket, lite grått bara. Det visade sig att jag hade fel, det regnade, det var höststorm nästan. Jag hade ju på mig länkkläderna färdigt så man kan ju inte svänga om då. Det visade sig att min jacka inte var vattentät, då vet jag det då! Jag var plaskvåt från topp till tå när jag kom hem, det visade sig kanske inte vara världens bästa idé.. Men 5 km blev det på strax under 30 minuter, sprang bara snabbare och snabbare ju våtare och kallare jag blev. Medelpuls på 165. Var på Aerobox 45 tidigare idag också-lite aktivare dag idag! Jag måste träna bort det jag har ätit i helgen.. chips, glass, choklad.... :) Men de kalorierna jag fått i mig kräver nog mer träning än dagens!

Beställde ett par nya skor från zalando.fi, exakt lika som jag redan har! Nike span 7. Enklast så.. då vet man vad man får. Nämen jag försökte hitta nya bra liknande skor i Vasa men det visade sig att det inte var så enkelt.. Beställde också orangea skosnören från e-bay för typ 1€ att piffa upp dem med, då blir det ju som nya skor med lite annan färg! Laddar upp bild när jag fått skorna och snörena.

Inga kommentarer: