tisdag 7 augusti 2012

Bra början på veckan!

Rolig vecka har det varit hittills, bra träning- aerobox var jag på igår. Det var länge sen jag hade varit på det så det var ganska tungt, passet går så tidigt 17.15 så det blir så stressigt efter jobbet. BodyStep går samma dag så jag har varit mer och steppat på sista tiden! Bra med Aeroboxen är att det "bara" är 45 min då kan man verkligen ge allt, passet är ändå så kort. Det var riktigt roligt! Svettigt och bra träning!

Idag kom Hanna till vårt efter jobbet och plocka hallon, i regnet!:) För omväxlings skull for vi till Lady Line i stan på BodyCombat efter att hon hittat ut ur hallonbusken. Vi har så mycket hallon så jag hinner inte plocka allt, nästan en liter om dagen kommer det om man vill- men man får sätta ner minst en timme om dan på att plocka om man ska ha dem- sen ska de även rensas, burkas och frysas!:) Om nån annan är intresserad av att komma och plocka hallon åt sig så varsågod-självbetjäning! Träningen var svettig och bra-tungt i början eftersom jag boxades lite liknande igår, kändes verkligen i kroppen från gårdagen. Efter en stund började det flyta på men jag var så svettig att pulsbandet inte hölls på så nu blev ju min träning inte sparad!! ånej! Hur mycket kalorier brände jag egentligen??

Imorgon kommer Tommys syster med familj hit på mat- då blir det liv i stugan! Men trevligt med besök- hoppas de tycker om min mat sen bara, tänkte fixa till min specialitet Kycklingfileér med soltorkad tomat, pesto och fetaost. Namm!

Nu ska jag bara jobba 18 timmar och sen har jag en vecka semester igen! 6 h om dagen 3 dagar och sen vila en vecka, sköönt. Tänkte måla lite på huset om det inte regnar hela veckan, kan sätta upp bilder sen på resultatet.

Nu skall vi duscha och kolla lite tv och sen blir det natinati här vid Hästqvistas!

Korvsås åt vi här om dagen också:)

Inga kommentarer: