fredag 31 augusti 2012

Idag kladdkaka imorgon TRÄNA!!

Ikväll blev jag snål på något gott och svängde ihop en kladdkaka med syndigt mycket socker!

Kladdkaka med mangosås


Imorgon lördag har de öppet hus på LadyLine i stenhaga, blev ingen träning idag eftersom det regna så imorgon blir det mera! Planen är Total, Aerobox och LSB (vartalon kiinteytys ja muokkaus). Jag tror att alla passen är 30 min. Imorgon kväll är det också Midnight zumba i nykarleby. Då är planen 3 x 50min zumba! Totalt 4 timmar träning (om jag har räknat rätt :)!!
Planen var att jag skulle på zumban med Martina, men vi får se om hon kan komma eftersom hon hade varit lite krasslig, synd om jag måste fara själv.. men alltid finns det väl nån bekant där. En rolig dag imorgon väntar! Söndag ska jag jobba, frivilligt!

Igår bara en rosknopp..


Idag en fin rosa ros!

Inga kommentarer: