onsdag 22 augusti 2012

Husfärg på g..

Igår var jag väldigt omotiverad att göra någonting alls. Tänkte att jag skulle fara ut och måla lite efter jobbet men efter att jag blev stressad på jobbet 5 minuter före jag skulle sluta orkade jag ingenting efteråt. Fixade mat efter jobbet, sen skulle jag bara ta det lugnt framför tvn en stund innan jag skulle vara aktiv och måla, sen hade jag också planerat in en länk.. Det blev det inget av.. det börja regna, jag var på dåligt humör och orkade ingenting. Det blev tråkig myskväll i soffan med en dålig film, popcorn och tuckex. Joojoo både kex och popcorn, allt salt vi hade hemma på en gång. Igår var verkligen en dålig dag. Idag hoppas jag på en bättre dag. Jag börjar jobbet först kl 13, har haft flera kvällsturer nu.. vet inte om jag tycker om det eller inte..? Skulle jag vara riktigt aktiv skulle jag hinna med en kortare länk nu före jobbet- skall kanske sikta på det!? Om jag hinner tillbaka till halv 12 hinner jag äta och duscha före jobbet. Efter jobbet ska jag by the way på tupperwareparty till Heidis. :)



2 kommentarer:

Martina sa...

De blir ju fint det där! Visst sku teglet byta färg också så småningom?

Unknown sa...

Tackar tackar!! min första kommentar ever!! :) Jag lägger upp mer bilder från hur det varit förr och hur det är nu när allt är färdigt. Altså jo, nångång när vi har råd, kanske inom 5 år e tanken att teglet skulle målas vitt.