måndag 12 augusti 2013

Solen, here I come!

Första egentliga semesterdagen nu då. Andra börjar skolan jag börjar med ledigt. På onsdag kör vi först ner till Hesa för att sen flyga iväg till Bulgarien. Vi är 11 personer på resan, hela Tommys familj. Vi åker dit för att fira Tommys pappas 60års-dag. Jag längtar efter att få se något nytt och bara steka sig i solen! Men eftersom jag inte är 16 längre antar jag att jag kommer att bli ganska rastlös vid poolen och stranden så länkskorna skall med och en uppsättning träningskläder!


Nu skall jag passa på att njuta av solen vi har här idag för de har lovat regn till kvällen. Rullskridskoåkning tänkte jag skulle inleda min första semestermåndag! Ikväll ska jag fixa naglarna så om jag hinner få dem klara kan jag ladda upp bilder på dem :)

Inga kommentarer: