fredag 23 augusti 2013

Hur lat kan skall man vara på semester?

Bulgarien är ett ganska typisk semesterort. Påminner lite om Cypern men billigare. Vi har i princip legat vid poolen en vecka. Nån sväng till stranden för att kämpa i vågorna. Eftersom det är Tommy som har varit kameraman hela resan är det jag som agerar modell på alla bilderna. Måste sen se om nån annan fångat oss båda på nån bild.


När man har all inclusive i en vecka går man upp ett kilo minst! :) Då åt jag troligen minst sötsaker i vårt gäng eftersom jag är laktosintollerant. Glassen fick jag ju såklart slopa helt, bakverken såg alla ut att innehålla grädde så de åt jag inte heller. Pizza och franskisar sätter sig också på magen! :)






Det är så sällan man är till söderns land så då skall man passa på att njuta till max! Det har vi verkligen gjort. Inga bekymmer, största frågan på dagen var när är det mat nästa gång? :) Nu har vi laddat batterierna, jag har ännu en semestervecka ännu. Nu ska vi packa om väskorna och "resa" vidare till nykarleby. Det är juthbackamarknad så det skall iväg och träffa alla bekanta dit!

Inga kommentarer: