tisdag 27 augusti 2013

Inredningstillverkning.

Efter bulgarien resan shoppade jag loss vid seriväri i helsingfors. Det är en specialaffär med allt för tygtryck, där trivdes jag bra! Nu har jag ett utmärkt startkit för min tygtryckning.


Har en tid funderat ändra om lite här hemma. Nu har jag ju ännu semester och tid för sånt fix. Idag började jag på, jag har så mycket ideér och är riktigt inspirerad! Idag har jag tryckt och sytt gardiner och kuddar till vardagsrummet. Eftersom butikerna inte har det jag vill ha så får jag göra själv! och det bästa av allt är att nu har jag alla tillbehör och plats att få utlopp för min kreativitet.



De nya färgerna till vardagsrummet är grått, vitt, svart och citrongult. Imorgon skall jag inreda vidare, fixa det sista i vardagrummet och troligen ändra om i gästrummet och spisrummet också. Så imorgon får ni mera inredningsbilder från Karperö!

Inga kommentarer: