tisdag 27 augusti 2013

Hur jag ändrat som person..

Jag har verkligen ändrat som person de senaste åren. Man blir tydligen väldigt vuxen när man köper hus. Här fixar jag egen musli, jobbar i trädgården och väver mattor och tycker det är hur kul som helst! Olika funderingar, endel värderingar och vad jag uppskattar har ändrat.


Bara en sån sak som att odla egna grönsaker! Oj vad lycklig jag har varit när man har haft alla ingredienser växande ute på gården. Häromdan åt vi kyckling kryddad med egen basilika. Till kycklingen ungsgrönsaker, allt eget! squash, morötter, tomat, paprika och egen persilja. Fetaosten tog jag ur kylskåpet. Det var såå gott! Närodlat :)

Jag ser på livet lite annorlunda också. Jag njuter av att vara hemma om jag är ledig. Jag har inget behov att festa eller åka nånstans. Helg och veckodag har inte så stor skillnad alla dagar är lika viktiga dagar. Förr var jag mycket mer rastlös och var hela tiden påväg någonstans, idag kan jag fortfarande bli rastlös men då fixar jag i trädgården eller far på länk.

Inga kommentarer: