söndag 22 juli 2012

Veckans träning v.29

Har varit lite lugnare vecka eftersom jag tillbringat en hel del av veckan i Jakobstad. Nu ska man tillbaka till jobbet och tillbaka till rutinerna igen, vilket också innebär mer gymträning!

Veckans träning:
Måndag: Gymträning i salen 60min
Tisdag: Promenad 45min
Onsdag: BodyStep 30min
        BodyPump 30min
        LSB Vatsa 15min
Torsdag: -
Fredag: BodyAttack 60min
Lördag:-
Söndag:-

Det var riktigt roligt med Attack i skolparken på gräsmattan i Jakobstad. Det var mycket folk och endel bekanta ansiken, lite annorlunda än samma gamla vanliga tanter på gymmet! 

Lördagens outfit, blev ju förståss lite kallt så + tröja + jacka!

Nej, jag fick inte testat mina nya skor eftersom vi gick så mycket satte jag på mig ett par utan klack, men det blev lite kallt om tårna..:)



Inga kommentarer: