onsdag 25 juli 2012

Jobb och massor annat


Först och främst- här är bilder på loppisfynden för över en vecka sen.. Bättre sent än aldrig!!

Kylskåpsmagnet som inte är på kylskåpet..

Vet inte varför jag då kallar det kylskåpsmagnet- där har jag inga magneter heller..

Saftkanna för 2€, glaset ser handblåst ut med små bubblor i men det syns inte riktigt på den dåliga bilden:)

Då var man alltså tillbaka på jobbet igen, huhhuh va jobbigt det är när man inte är van.. Jag har varit hungrig hela tiden och har fått huvudvärk både i måndags och idag. Jag som ville tillbaka till mina vanliga rutiner, men nu ångrar jag mig. Super stressigt är det också, eller det känns så i alla fall, inte på jobbet så farligt denna vecka men att hinna med allt annat. Vi har riktigt roddigt hemma, får ångest när det är dammigt och saker är på fel plats. Vi borde fara och handla, maten börjar ta slut. Hur skall jag hinna med allt? Jag prioriterar ändå gymmet, vilket gör att jag inte hinner med så mycket annat:)

Grynostplättar, Camillas idé men med Jennas recept.
Måndagens kvällsbit blev grynostplättar. Alla ingredienserna fanns ju inte på Citymarket så jag fick improvisera lite men det blev nog gott!

Igår var jag till Jakobstad igen! Bara en sväng, med Manda och träffa min barndomsvän Sarah som var "hemma" från USA. Vi åt gott och hade trevligt! Saknar dig faktiskt jättemycket Sarah, tur att allt är sig likt fastän man träffas vartannat år ungefär!

Inga kommentarer: