torsdag 12 juli 2012

Torsdagen

Gokväll!
Ikväll har jag varit en riktigt mästerkock, njae.. men i alla fall lite extra duktig. Kom på att jag vill göra fyllda paprikor till kvällsmat, så svårt kan det ju inte vara.. Har aldrig gjort det förr men det blev nog riktigt gott, lite kryddstarkt men gott.


Bara in i ugnen då..
Fick lägga på folie en stund i ugnen för att osten inte sku brännas.


Detta har jag gjort idag:

- Steg upp 10.00- ganska tidigt för att vara Jenna med semester, åt frukost och läste vasabladet.
- Tommy for och besikta bilen och jag for till Bellis garden och minimani och kolla lite.
- Jobba lite på gården- flytta några stenar börjat bygga lite stenmur
- Laga mat 2 gånger idag!
- Tvättat en tvättmaskin
- Varit på gymmet på Pump och Spinning
- Startat diskmaskinen..


Nu ska jag bara fara i duschen och kolla lite tv och försöka fara och sova ganska tidigt för att eventuellt stiga upp lite tidigare imorgon.

Inga kommentarer: