fredag 13 juli 2012

Dagens träning

Idag for jag till gymmet på förmiddagen, på rpv och body, det var ovanligt tungt. Märks att jag har varit lite mindre aktiv med gymträningen nu under semestern sen kändes pumpen från i benen från igår. Före semestern hade jag mer rutin på träningen- då fick jag knappt träningsvärk, men nu när jag tränat lite mindre känner jag direkt i musklerna att jag gjort "nya" rörelser. Imorgon far jag också på gymmet på förmiddagen, bra start på dagen helt enkelt!

Efter gymmet svängde jag in via my sports. För att kolla in nyheter + rean! Jag motiverar mig själv till träning genom att köpa nya träningskläder! Det är mycket roligare att träna med nya fräscha kläder och man vill ju inte ha samma på sig hela tiden-man behöver variation. Kom hem med 2 par shorts och 2 nya toppar. Alla plaggen är nog sånt som jag kommer att ha användning för. Behövde verkligen en bra svart topp för jag har ett par färgglada shorts som är svåra att matcha. Hoppas någon av de här är bekväma nu då.
Shortsen har jag kollat på tidigare men de har varit så dyra, nu var de på -70%, helt i min prisklass 10,50€ paret! Hela kalaset blev 47,90€, skulle bara ha fått ena toppen till det priset om de inte skulle varit nedsatta.

Inga kommentarer: