lördag 21 juli 2012

Jakobsdagarveckan

= sista semesterveckan nu.. sen har jag ju en vecka i augusti ännu!

På måndag var jag på storloppis på Jakobstads torg, hittade en saftkanna och en kylskåpsmagnet. Har inga bilder på fynden just nu men jag kan ladda upp det senare. På tisdag for jag och shoppa till Kokkola med Camilla. Vi skulle bara fara fram och tillbaka och sökte inget speciellt- men det är ju alltid då man hittar allt möjligt!! Så vi trivdes nog där ganska länge. Jag köpte nya festskor.. Får se nu då om de är bekväma- tar dem kanske på mig ikväll.

Nya skorna

Det är så svårt att veta när man provar dem i butiken om fötterna faktiskt orkar gå med dem en hel kväll sen.. det är jätte svårt att köpa skor! Jag behövde verkligen nya högklackade skor, de gamla har jag haft i några år och de börjar bli ganska välanvända! De gamla som jag alltid har är bara så bekväma, så de vet jag ju att är bra på foten.

De gamla skorna
Sen shoppade jag också ett par sommarshorts, som jag kanske skulle kunna använda om det skulle bli varmt nån gång i sommar! En svart tröja med spets köpte jag också för den satt så bra på!


Nu skall vi fara till Strandcamping och äta! Ha en bra lördagkväll alla, det skall jag ha på jakobsdagar!

Jag Jenna
Tommy

Inga kommentarer: