onsdag 27 november 2013

Träning, träning, träning! :)

Träningen förra veckan v. 47
Måndag: BodyCombat60
Tisdag: Länk/Vila/Gym bara.. Morgonpromenad
Onsdag: BodyBalance60
Torsdag: BodyStep45
Fredag: Länk/Vila/Gym
Lördag: Vila
Söndag: BodyPump45


Planer v. 48
Måndag: BodyCombat45
Tisdag: Gymträning 60min
Onsdag: Vila
Torsdag: Promenad 60min
Fredag:  RPV30, Korsetti30
Lördag: Vila
Söndag: BodyBalance/BodyPump/Vila?

Det har redan gått halva vecka 48 och allt i träningsväg för denna vecka är ganska klar. Allt utom söndagen som beror lite på.. Kan bra hända att det blir vila då, har mycket annat på gång!
Därför tänkte jag planera v. 49 redan nu! Då är det nytt vinterträningsschema på gymmet och nya Les mills program, kul!


Träningsplaner v. 49
Måndag: Länk/Gym
Tisdag: Vila?
Onsdag: Bodystep30, Bodypump30
Torsdag: Vila (Shopping?)
Fredag: RPV30, LadyBody30
Lördag: Vila
Söndag: BodyPump45, Zumba45



Jeps, jag vet ni är knappast så intresserade av vad och hur jag tänker träna. Detta skriver jag mest upp för mig själv och om det inte intresserar behöver man inte läsa! :)

Har ni julfiilis? Jag julpyntade hela huset i fredags och imorgon tänkte jag fota och visa bilder på vår jul! Så kolla imorgon så finns det inredningsbilder:)

Inga kommentarer: