fredag 1 november 2013

Inredningsplaner, sovrum.

Här får ni en liten sneak peak på helgens inredningsprojekt.


Tommy hade funderat på jobbet med sina arbetskamrater vad flickvännerna, fruarna är svaga för och köper hem mycket av.. Han hade konstaterat och jag kan hålla med att det är prydnadskuddar och filtar jag köper! :) Jag är speciellt svag för kuddar. Denna veckas saldo är 3 kuddar och en filt :) Medeltalet ligger kanske på tre i månaden skulle jag gissa.

Nu skall alltså sovrummet få sig en liten ansiktslyft, lite vintrig stil. Jag har märkt att jag ligger efter med vad jag börjar tycka om och vad som är modernt. Kelim mönster, djurmotiv och fuskpäls var modernt och vi hade det på Hemtex redan förra vintern men nu kom det pånytt i år och nu vill jag ha det! Rostavlorna skall ut och det skall bli lite mindre glamour och lite mer rustik.

BEFORE
AFTER bilder får ni ännu i helgen då jag har inrett färdigt!

Inga kommentarer: