tisdag 4 september 2012

Vardagsrum- nya gardiner- uusi ilme

Idag slog jag på stort och köpte nya gardiner till vardagsrummet, hade tröttnat på blommorna. Sommaren är över och nu vill man ha lite mer dämpade färger och mönster.

FÖRE:


EFTER:



Efter jobbet var jag och handlade mat, det går väldigt mycket pengar till mat i denhär familjen- vet inte riktigt varför..? Idag skulle jag bara handla lite och så blev det ändå 100€ kan bara inte förstå.. Jag vill ändå inte snåla och försöka äta billigt för då är det 1. inte lika gott och 2. inte kanske lika hälsosamt.. Det blev i alla fall en sallad till middag idag! Pasta, medwurst, rucola, gurka, paprika och lite fetaost. Det var gott, vilket var bra- det blev ganska mycket så jag vet vad jag äter några dagar framöver.


Igår var jag på 8,5 km länk!! Längsta länken ever i hela mitt liv!! Ikväll var jag på Strong Body 30 min och Kehonhuolto 30 min. Strong Body är effektivt och tungt, men det gick bättre nu än i lördags när det var helt nytt. Kehonhuolto var ju i princip andas och stretcha.. inte alls min grej, men jag borde kanske ta mig tid och gå just på sånt för att bli lite mjukare i kroppen och lära mig ta det lungt och slappna av.


Inga kommentarer: