tisdag 11 september 2012

Nya träningskläder från stadium



Sådär, var lite busy igår så jag hann inte fota och blogga då men här är de, mina nya träningskläder!! Allt är från Stadium, hälften från Skanssi och hälften från Mylly, orättvist att de får ha 2 Stadium i Åbo och inget i Vasa.. Allt kosta ungefär 100€ så jag tycker jag fick ganska mycket för pengarna, här skulle man ju ungefär bara ha fått niketopparna till den pengen. Ända som var normalpris var vristbanden och de var lite dyra tycker jag 10€, men de är svåra att hitta så därför slog jag till.

2 kommentarer:

Crunches not Cookies sa...

Va de dom där Nike-topparna som e på special för 14,90€ nu? Var efter lite saker därifrån men läste reklambladet först hemma så jag missade Nike-topparna helt och hållet.

Unknown sa...

Jo! de var just de som var 14,90, billigt.. De var lite tunnare tyg, svala och bra på gymmet men när de är tighta syns precis alla kurvor och byxlinningen igenom! :/