tisdag 25 september 2012

Pizza med kyckling, banan, ananas, champinjoner och bacon!!

Blev lite sen kvällsmat idag.. sluta jobbet 19 skulle bara via butiken förrän jag for hem och köpa sista ingredienserna och Tommy skulle börja på med maten hemma. Så var tanken, väl på citymarkets parkering märkte jag att jag inte hade plånboken med mig. Den var i gymkassen eftersom jag varit och tränat i morse innan jobbet. Suck, Tommy fick möta mig vid "lilla butiken" som egentligen är en ganska stor Smarket och så fick vi betala med hans plånbok. Förberedelserna hemma lämnade altså och vi kockade tillsammans ihop allt då vi hade handlat. Vi åt 20.30 ungefär, men det var värt att vänta- det var sååå gott!


Jag har också tidigare nångång glömt plånboken hemma, en gång kom jag så långt som till kassan och skulle betala när jag märkte att oops, plånboken var hemma i andra väskan.. Har detta hänt er?

Imorgon jobbar jag 15.05-20.05. Det passar mej utmärkt, fick ge flera vinkar åt chefen innan jag fick en riktig kvällstur! Jag vill inte alltid jobba kväll men nån gång då och då känns kul, lång förmiddag och dag som man kan göra vad som helst på. En av planerna är att ta en låååång promenad för att mjuka upp mina super stela "etureidet" från pumpen eller eventuellt länka lite beroende på hur det känns i benen.

Nu skall jag ge över datorn åt Tommy, han verkar inte så nöjd när jag invaderat hans dator. Laptopen är på villovägar i vardagsrummet eftersom jag håller på och kollar Sex and the city på den.

Inga kommentarer: