tisdag 11 september 2012

Köttbullar!

Kocka idag i nästan 2 timmar för att få ihop denna lyxiga middag!

Bakpotatis med creme fraichesås (creme fraiche blandad med lök, paprika, lite chilisås och kryddor), köttbullar, örtmorötter och grönsallad. Husmanskost när den är som godast!

Imorgon jobbar jag 11-19, inget fel med det. Jag trivs på jobbet och dagarna går snabbt men jag sover oftast bort halva dagen när jag börjar 11. Nu tänkte jag skriva ner detta så jag måste stiga upp imorgon! Imorgon tänkte jag stiga upp klockan 8.00 när Tommy far till jobbet och göra något vettigt innan jag far till jobbet. Endera fara på länk om jag känner för det eller städa lite eller kanske hänga upp nya gardiner i sovrummet. Imorgon rapporterar jag om vilken tid jag steg upp och vad jag fick uträttat. Sådärja, nu kan jag inte fuska och bara sova bort hela morgonen!

Inga kommentarer: