torsdag 6 september 2012

Torsdagsmat (och onsdag)

Igår åt vi samma sak, Tommy hade kokat så mycket ris så vi blev tvungna att äta ris idag igen så då blev det samma nuggets också i brist på inspiration. Idag blev det en salladsvariant- nya ingrediensen idag jämfört med igår var rostade pinjenötter + rucola i salladen! :)Enkelt men gott!



Ikväll ska jag på gymmet med Heidi, LSB och HIIT står på schemat. HIIT (High Intensity Interval Training) är nytt på Lady Line i stenhaga, men jag har varit på det en gång tidigare på Fitness i Jakobstad. Antagligen är det lite annorlunda här i Vasa men jag förväntar mig att uppbyggnaden är samma. Jag har alltså lite på koll vilken döden jag ger mig in på ikväll..!
Igår var jag på en kortare länk, hade precis en halvtimme extra tid halv 10 innan Big Brother börja, så den ska man ju utnyttja! Vem säger att de inte hinner träna?? Det tar bara 30 minuter att bränna 300 kalorier! I alla fall för mig.

Inga kommentarer: