söndag 22 december 2013

Träning v. 51

Måndag: Bodystep60
Tisdag: Morgonpromenad 30min
Onsdag: Bodystep60
Torsdag: Vila
Fredag: Promenad 60min
Lördag: Vila
Söndag: BodyBalance60


Jag har börjat uppskatta bodybalance, det trodde jag aldrig! Jag har alltid velat ha fart på träningen men efter bodybalance är jag så harmonisk i kroppen. Synd är det ju att hon som är bra dragare av BodyBalance ska på mammaledigt nu. Jag kommer här framöver att lugna ner min träning lite, fokusera mer på muskelkondition och kehonhuolto. Det behöver min kropp.


Hur ser nästa veckas träningsplaner ut då? Jaa.. när ska jag få in nån träning?

Måndag: hinner jag med en morgonpromenad eller ska jag städa lite innan jobbet?
Tisdag: JUL= ingen träning!
Onsdag: Juldags middag hos mommos= ingen träning
Torsdag: Gymträning i salen/promenad ifall vi är i vasa
Fredag: Gymträning med Tommy vid sports club?
Lördag: -
Söndag: BodyPump45

Inga kommentarer: