söndag 22 december 2013

Fullt med julklappar under granen!

Nu börjar tomteverkstaden vi Hästqvist vara avklarad. På tisdag packar vi ihop klapparna i skilda säckar till skilda adresser och kör norrut.


På julen är familjen viktigast! Tyvärr så är min familj lite splittrad så det är många man skall hälsa på och önska God Jul! Jag tycker ändå att det är bra att vi alltid har fullt upp med att köra fram och tillbaka för annars skulle jag troligen bli uttråkad och bli rastlös.


Jag har nog varit snäll i år men jag har inte önskat mig julklappar så knappast får jag så många. Jag behöver inga julklappar för jag har alla prylar jag behöver. Det viktigaste är gemenskapen på julen.

3 kommentarer:

Jenni sa...

god Jul! :)

Unknown sa...

God Jul du med!!

Eve sa...

Jag brukar inte heller önska mej så mycket, de va viktigare när man va liten men nu e ju inte materiella ting lika viktiga längre. det känns lite som att man bara river upp paket efter paket och inte riktigt hinner fundera på vad man fått ens.