onsdag 27 augusti 2014

God morgon!

Försöker stiga upp när Tommy far till jobbet, strax före 8. Det funkar ganska bra och vanligtvis känner jag mig utvilad då. Ibland får jag ta en tupplur under dagen för att jag är så trött. Jag brukar tänka som så att skulle förlossningen sätta igång idag skulle jag orka det då? Är svaret nej tar jag och sover nån timme!



Idag kommer Heidi och Alex på besök senare, det är alltid trevligt! Dagarna går verkligen snabbt nu fastän jag är ledig, hinner inte göra så mycket. Jag är nog mer effektiv med min tid då jag jobbar på dagarna. Men bra är det väl om tiden går snabbt så behöver jag inte bli rastlös. Imorgon har vi beräknat datum, då ska vi till rådgivningen också. Trevligt. Jag tvivlar ju på att vi får nån bebis denna vecka, kanske inte ens nästa vecka men Tommy hade en fundering om att om bebisen är lika punktlig med tider som jag är så kommer den säkert på fredag kl.12.00! :) Tyckte jag var lite gulligt :)


Kvark med röda vinbär och jordgubbar. Om jag måste sova på sjukhuset i och med förlossningen får jag knappast kvark till frukost.. det rubbar mina rutiner.. blir ju heelt fel då!

Inga kommentarer: