tisdag 12 augusti 2014

Balettdräkt hm persikofärgad! :)

Roligt att kolla vad folk googlar på för att komma till min blogg. Men detta var nog det knasigaste, kan tyvärr meddela att du som försökt hitta info om denna balettdräkt på min blogg kommer bli besviken för nån sån har jag aldrig bloggat om.

Annars är allt bara bra. Vi har semester, eller jag är ju mammaledig men jag mår så bra så det känns som semester. Tommy bygger terass och jag fixar och hjälper till.
Idag ska jag städa lite för vi får middagsgäster ikväll, trevligt trevligt!


Tommy har fota en hel del med sin telefon så jag ska bjuda på gravidbilder här nån dag när jag får över bilderna till datorn. Denna bild är några veckor gammal.. v.35 kanske?

2 kommentarer:

Ansobella sa...

Va du e vackert gravid! :D Man blir ju riktit beibisjuk :D

Unknown sa...

tack så jättemycket! har börja samla på mej lite vätska så ja börjar känn me ganska stoor nu, men he e ju int så myki kvar! :) Bebissjuk!!:) Bara att pass på å skaffa syskon ti Liam tå! :)