torsdag 12 september 2013

Shape and balance

Igår efter gymmet slog det mig hur viktigt det är att träna mångsidigt. Igår var jag på lsb till mitt gym i stenhaga. Tidigare har jag försökt vara på passet en gång i veckan men nu var det vääldigt länge sen jag varit. Detta kändes verkligen! Tidigare har jag ansett detta vara ett ganska lätt pass som jag oftast kombinerat med något annat. Passet är 30min och jag fick kramp i musklerna efter sisådär 5-10 minuter, jag fick pausa och skaka benen hela tiden för att kunna fortsätta. Man jobbar mycket med de inre musklerna, små snabba rörelser. Dessa muskler hade tydligen inte jag jobbat så mycket med på sista tiden då jag mest gått på BodyPump. Idag har jag träningsvärk i magen och benen.



Nu ska jag ta en länk, dels för att mjuka upp musklerna och för jag har inte länkat på en månad kanske. Får se hur sjuk jag är imorgon! :)
Mitt dagliga tips är: träna mångsidigt!

Inga kommentarer: