torsdag 5 september 2013

Dagens Pumpoutfit!

Detta inlägg kommer handla om BodyPump och träning så de som inte är intresserade av det så kan kolla bilderna bara! :) BodyPump60 går väldigt tidigt (innan kl.18) på gymmet nu på hösten så jag får passa på att ta vara på de gånger jag har möjlighet att gå. Oftast slutar jag ju 18 på jobbet så då ska gymträningen endera ske på morgonen eller efter 18.


Idag var man ju också tvungen att dra sig dit när det var nytt program som stod på schemat! Jag gillade musiken och flera delar av programmet. Helt klart förbättring från förra programmet. Knäböj var bra och enkel, kommer nog få öka på vikterna antar jag eftersom det var betydligt kortare låt nu.  Rygglåten gillade jag mycket bättre än förra programmets, där var det verkligen tempo och jag fick upp pulsen rejält! På något konstigt sätt känns det mer naturligt med hantlar för mig. Gillar att göra bicepsen med hantlar och inte med stång och nu var det så, jejj! Jag har svårt med stång, handen är vriden på ett onaturligt sätt känns det som för mig och då blir det tyngre. Knäböj var tungt, där får jag minska på vikterna till nästa gång :)

Uppvärmningen och mage var nog ända som jag inte gillade speciellt mycket. Uppvärmningslåten var ganska blaahaa.. ingen bra fiilislåt från början. Mage var inte så värst tungt, jag hade hoppats på en mördarplankan :) för det är länge sen det var plankan med i pump programmet.


Pink tights: Reebok, topp: Adidas, tröja: Minimani :)
Reebok tightsen är min favoritmodell, har ett likadant par i den mer normala färgen svart också.


Inga kommentarer: