måndag 2 september 2013

Veckans träning v. 35

Vecka 33 träna jag hårt på måndag för att vara i form inför bulgarien resan, Bodystep 60min + rullskridskoåkning 30min. Sen på Onsdag for vi iväg till Bulgarien för att sola i en vecka. Vi var faktiskt lite duktiga på semestern med morgonlänk á la 30min tre gånger. I slutet på veckan i söderns land drog jag på mig en förkylning, troligen var det air conditionen som fixa det. Väl hemma var det bara att vila och käka burana i en vecka innan jag orka börja träna igen.. därav var början på v. 35 som den var.


Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: -
Torsdag: BodyPump 60
Fredag: -
Lördag: Fit for "beach" :) 45min
Söndag: BodyPump 45

Nu är jag i form igen och det kändes härligt när man orkar ge allt och kroppen är sig själv! Snart börjar nya program på Les mills timmarna, roligt med omväxling. Idag började också nytt program på gymmet så nu har vi Bodycombat i stenhaga, wow!


Inga kommentarer: