torsdag 12 september 2013

Matdagbok en dag som denna

Morgonmål 8.30:
Kvark med egna färska hallon. Det är nog de sista hallonen jag plockar nu, men tänk det är september!:)



Lunch 11.30:
Korvsoppa, jeps med makaroner i! Fammo gjorde alltid så god korvsoppa och hon hade makaroner i så därför sätter jag det också.


Efter länken 14.30:
Palautusjuoma.

Mellanmål 15.30: Kvark med egen musli.


Middag 17.30:
Fullkornslasagne med grönsaker och skinka. Gör sig kanske inte så bra på bild men riktigt gott.


Kvällsbit 20.30:
2 skivor bröd med avocado, ost och paprika.



Sen kan jag ju erkänna att detta är en av de bättre dagarna :) Därför passa jag på att fota idag, delvis för att peppa mig själv med att äta hälsosamt idag. Igår och förrgår vill jag helst inte skriva upp vad jag ätit. Kan ju också erkänna att jag klarade min utmaning en vecka och en dag :) Sen åt jag glass! och chips.. det var ju Tommys födelsedag :) Jag tar nya tag och ser inte så allvarligt på det för vi lever ju faktiskt bara en gång!

Inga kommentarer: