torsdag 13 december 2012

Lediga dagar för pyssel och inredning?

Men sen jobbar jag hela helgen!!
I tisdags var jag ledig då fick jag fixat en hel del här hemma
-julkorten blev gjorda och skickade
-hängde upp "krans" på dörren för att få riktigt julstämning.
-God Jul skylten fick inta welcome skyltens plats bredvid dörren.


-Använde "julkortstyget" till lite annan inredning, soffkudde till fårstun. Hjärtanen hade jag från tidigare.



-En bordsduk sydde jag..


- ..och en löpare blev det också! Så nu har jag lite omväxling till juldukningen.



Tänk vad mycket roligt man kan göra av 3 meter tyg!! nu låter jag som en dagistant igen! :)
Tyget på stolarna är inte samma tyg! Det är fjolårets gardintyg, det har större och lite annorlunda hjärtan, men de passar bra ihop.
Fick också ordnat och städat en hel del, ska fortsätta städa lite imorgon fredag då jag också är ledig. 
Har annars inga skilda planer förutom att jag ska ut och gå med Emilia och Stella.

Inga kommentarer: