onsdag 5 december 2012

Länk med reflexväst och pannlampa!

Det är så vi gör det här i Karperö!! :)
Pannlampan var riktigt bra när det inte fanns gatubelysning på en bit av vägen, utan skulle det nog varit kusligt mörkt. Reflexväst är väldigt "inne" här jag bor, man känner sig mer konstig om man inte har det :) Och så är det billig livförsäkring.
Det blev ingen innebandy för hallen var stängd, färdigt inställd för träning kunde jag ju inte bara vara soffpotatis hela kvällen.. Gymmet hade också stängt tidigare så det var inget alternativ.. Så det blev länk, i -15 grader. :) Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, med risk för att låta som en dagistant.


Det löpte på och gick ganska lätt, 5,3km blev det ca 40minuter. Det är skönt att jogga när det är lite snö på marken, det är så mjukt underlag. Mina vader och benhinnor tackar.

Mina ögonfransar frös och jag hade lite is på kinderna när jag kom hem, det smalt direkt och hann inte fastna på bild tyvärr, men det såg lustigt ut..


Gårdagens middag, Potatismos, abborrfiléer, grönsaker och gräddfil.
Dagens middag, tonfiskpastagratäng och sallad.


Inga kommentarer: