måndag 21 september 2015

Hur ska man komma tillbaka efter detdär?

När blogga jag sist?
Så länge sen så att några bekanta funderade om jag är gravid igen, slutade ju blogga sist jag blev gravid. Är inte gravid vad jag vet om i alla fall!

Mattis har blivit 9..10..11 och till och med ett år! Hurra! Jag kan ju inte börja ta upp allt ni missat. Ni får helt enkelt ringa och fråga om ni undrar något :) Jag skriver vidare från här var vi är nu och fortfarande bloggar jag bara då jag har lust (vilket ju inte e så ofta..) men eftersom jag hade fler trogna läsare än jag nånsin kunnat tro så måste jag i alla fall ge detta en chans igen! (En av dessa läsare har varit in varje dag sen senast jag skrev!!! say what!!? :) )

Nåmen, ni minns väl dealen? Kommentarerna... kommentarer gör ju en blogg mycket roligare och det ger mig vilja att förhoppningsvis skriva ett nytt inlägg! :) så vi testar!

Idag har jag å Mattis varit på församlingens öppna dagklubb i karperö, sen har Mattis sovit 1h 40min medans jag kollade i kapp en veckas salatut elämät som jag missat då jag var i London. ( Paradise hotell kolla jag igårkväll) Så har vi lekt några timmar ute på gården med både mamma och pappa.






Har man bestämt att man ska ha upp vagnen på terassen så har man "he ska gaa!!"

4 kommentarer:

Eve sa...

kommer det att dyka opp någo bilder från london också? ;) vi måst ta en träff med småkillarna nån gång snart också så dom får leka :D dom ha ju utvecklats liite sen sist...

Unknown sa...

Hej! Tänkte åtminstone jag skulle visa vad jag köpte åt mattis från london å kanske de jag köpte åt mej själv också.. så nog kan jag väl ladda dit nån turistbild i samma! :) Vi borde absolut träffas! Vi är lite fundersamma ifall vi ska komma mot nkby jeppis hållet i slutet på veckan och helgen för tommy far bort, så isåfall skulle vi kunna träffas!!?

Martina sa...

Ja, har vi lovat så... :) Tack annars för senast! En riktigt trevlig kväll med trevligt gäng! Jag är också nyfiken på din London resa å hoppas på lite bilder å tips.

Unknown sa...

Oukej! London inlägg ska bli! Men före de kommer lite annat som jag redan börjat fixa på.. tack själv!! De va en jätterolig kväll bara för kort! :) men desto bättre mådde man ju dan efter på det viset!