onsdag 12 juni 2013

Veckans träning v. 23

Måndag: -
Tisdag: Morgonlänk 32min, 4,8km
Onsdag: -
Torsdag: Länk 45min, 6,6km
Fredag: Promenad 50min
Lördag: Promenad 45min
        BodyPump30
        Vatsa15
        Venyttely15
Söndag: -

I tisdags hade jag fint besök av Martina. Vi shoppa några timmar och på kvällen kom höjdpunkten för dagen, vi deltog i Hankmoloppet. 7km terränglöpning. Det var tyngre än jag hade väntat mig men som jag gissade satte tävlingsmänniskan fart på mig och jag pressade mig att springa hårdare än jag egentligen orkade. Jag väntar att de ska sätta upp resultaten på nätet för jag minns inte min tid. Jag var halvdöd när jag kom i mål med pulsen på 190 så jag glömde kolla och stänga av tiden på pulsklockan. Detta var min första "tävling" ever och det var jätte roligt! Alla sprang verkligen jättehårt och vi var helt klart i det bakre ledet men det gör ingenting. Har aldrig sprungit ute i skogen tidigare så det var något helt nytt för mig. Nästa år ska jag planera in olika lopp hela sommaren :) Det var så roligt!


Inga kommentarer: