tisdag 4 juni 2013

Veckans träning v. 22

Måndag: -
Tisdag: Legs, action, arms 45min
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: Promenad 1,5h
        Gymträning 45min
Söndag: -


Livet leker, solen skiner nästan varje dag och jag mår utmärkt!  Njuter av livet till max, allt är precis som jag vill just nu.

Träningen går lite sisådär, jag har jobbat mera timmar och solstolen lockar på förmiddagarna och helgerna!:) Nu ska jag försöka planera in träningen bättre och kämpa lite för annars klarar jag knappast av att springa 10km på Paavo Nurmi maraton i Åbo helgen efter midsommar.. sån är i alla fall planen. Tog tag i mina planer idag och började denna dag med en morgonlänk, ca 5km. Det var ganska tungt men då är jag ingen morgonmänniska och har alltid hög puls när jag tränar på morgonen.

Här hemma har vi köpt nytt köksbord, 6 personers, stort! :) Jag gick in till Masku för att kolla på trädgårdsmöbler, egentligen utestolar. Det hade de inte men en LÖYTÖ hörna hittade jag längst bak i butiken och så hittade jag en bra billig matsalsgrupp. Vi har tänkt att vi ska köpa ett nytt köksbord men det har inte varit någon panik. Vi slog till nu då och denna vackra skapelse står i köket. Skall ladda upp bilder på nya köket så fort jag hinner fota det-lovar!

1 kommentar:

Eve sa...

Hehe nå nog har man ju tänkt tanken, men de e nog rätt så osannolikt sku ja säga :)