fredag 2 oktober 2015

Åt Mattis från London

Detta införskaffade jag åt Mattis från London.

En mjuk (för stor) tröja som knappast är lika mjuk efter första tvätten :) Den e fin och från en riktigt dyr turistbutik. Denna köpte jag endast för att jag hade växlat några tior för mycket pounds och blev tvungen att shoppa upp pengarna!

En liten nike ryggsäck som Mattis ska få börja ha till dagis sen kanske i februari.

Sen var det ju just bara liiite svårt att välja skor åt Mattis från denhär butiken då två väggar såg ut såhär:


Alla dessa är altså märkesskor i miniatyr!!!
Men till sist bestämde jag mej för dessa:

 

Sist och slutligen fanns det inte storlekar kvar av alla modellerna så att välja blev inte det enklaste då de jag först bestämde mig för inte fanns i rätt storlek. Dethär är också lite stora men bättre det än för små. De blir väl perfekta till våren skulle jag tro! Det tog mej runt 2timmar i butiken..! :) 
Skulle jag ha en tjej skulle jag ju absolut ha köpt dehär:



2 kommentarer:

Camilla sa...

Rosa skorna sku vara så fin åt vår lilla M :)

Unknown sa...

Att ja int tänkt på he!! sku ju ha kuna köp di ti julklapp!! oh well.. man kan säkert beställ från näte å!